Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService
26.11.2022

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Program do serwisu iService jest najczęściej wybieranym oprogramowaniem klasy Field Service Management w Polsce. Nasi klienci wiedzą, że mobilny serwisant to gwarancja wymiernych korzyści, które Ty też możesz osiągnąć. Zwiększ efektywność, obsługuj większą liczbę zleceń, zredukuj zbędne koszty i obserwuj, jak rosną Twoje zyski. Te korzyści sprawiają, że wdrożenie naszego programu to inwestycja, która zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Przygotowaliśmy 6 dowodów, które to potwierdzają. Możesz także skorzystać z kalkulatora oszczędności i poznać konkretne liczby.

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

iService usprawnia każdy etap realizacji prac serwisowych – od planowania, poprzez realizację, aż po rozliczenie usług. iService zapewnia automatyzację wielu czynności, co zdecydowanie przekłada się na wzrost efektywności pracowników terenowych. W jaki sposób? Elektroniczne protokoły serwisowe eliminują czasochłonne czynności administracyjne. Co więcej, budują bazę wiedzy o pracach wykonanych u danego klienta. Dzięki temu serwisanci potrafią szybko zdiagnozować problem i znaleźć właściwe rozwiązanie. Funkcjonalności iService pozwalają sprawniej realizować usługi, dzięki czemu można wykonać ich więcej każdego dnia.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Mobilny serwisant zapewnia lepszą organizację pracy w serwisie. System pozwala na redukcję kosztów, a poprzez wzrost wydajności przyczynia się do zwiększenia zysków. Na szczególną uwagę zasługuje moduł optymalizacji tras. Algorytmy planują przypisują serwisantów do zleceń w danym regionie, zmniejszając liczbę przejechanych kilometrów i czas spędzony w podróży. Z iService ta sama liczba serwisantów jest w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń, więc nie musisz powiększać zespołu serwisowego. Warto też wspomnieć o terminowości i jakości wykonania zleceń. Zawsze sprawnie działające maszyny klienta to brak kar finansowych za niedotrzymanie wynikających z umowy zobowiązań.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Program do serwisu iService usprawnia proces rozliczenia usługi serwisowej. Serwisanci po wykonaniu prac w terenie przesyłają do centrali elektroniczne protokoły serwisowe. Zawierają one wszystkie niezbędne dla rozliczenia zlecenia informacje, więc w krótkim czasie można utworzyć faktury i dokumenty magazynowe. Elektroniczny obieg dokumentów skraca czas pomiędzy wykonaniem prac serwisowych, a otrzymaniem za nie zapłaty.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Bogata funkcjonalność iService wpływa na zwiększenie efektywności działania serwisu. Oznacza to, że serwisanci mogą przeprowadzić więcej wizyt serwisowych w ciągu dnia. Jakość i skuteczność oferowanych usług serwisowych to gwarancja stałego powiększania grona zadowolonych klientów. Mając usatysfakcjonowanych klientów zdecydowanie łatwiej jest pozyskać nowych i tym samym zwiększyć przychody.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Moduł optymalizacji tras planuje zgłoszenia serwisowe w taki sposób, by maksymalnie wykorzystać czas pracy serwisantów i zredukować do minimum koszty transportu. W czasie planowania algorytmy uwzględniają wiele zmiennych, np. odległość, natężenie ruchu czy godziny dostępności klienta. Ręczne ułożenie optymalnego harmonogramu jest znaczenie trudniejsze - zabiera sporo czasu i nie zapewnia całkowitego wykorzystania potencjału załogi serwisowej.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Na pozytywny wizerunek firmy składa się wiele elementów. Jednak najlepszym kluczem do sukcesu jest wysoka jakość oferowanych produktów i usług. Bez tego nawet najlepszy marketing nie spełni swojego zadania. Gdy utrzymujesz wysoki poziom, rośnie zadowolenie Twoich klientów. Pozytywne opinie wzmacniają wizerunek firmy na rynku i wpływają na jej wiarygodność. Co więcej, z iService zyskujesz miano firmy nowoczesnej, zorientowanej na nowe technologie.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Kalkulator zwrotu z inwestycji

Czy przekonaliśmy Cię do tego, że inwestycja w iService zwróci się w perspektywie krótszej niż 12 miesięcy? Pójdźmy o krok dalej i poznajmy konkretne liczby. Przygotowaliśmy kalkulator oszczędności, który pozwoli uzyskać informacje, ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku. W czasie obliczeń uwzględniamy liczbę serwisantów, koszty obsługi administracji czy liczbę aut. Wystarczy, że podasz nam niezbędne dane, a dokonamy obliczeń. Jeśli interesuje Cię taka kalkulacja, skontaktuj się z nami.

Z naszych rozwiązań korzystają