Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService
26.11.2020

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Program do serwisu iService jest najczęściej wybieranym oprogramowaniem klasy Field Service Management w Polsce. Nasi klienci wiedzą, że mobilny serwisant to gwarancja wymiernych korzyści, które Ty też możesz osiągnąć. Zwiększ efektywność, obsługuj większą liczbę zleceń, zredukuj zbędne koszty i obserwuj, jak rosną Twoje zyski. Te korzyści sprawiają, że wdrożenie naszego programu to inwestycja, która zwróci się w czasie krótszym niż 12 miesięcy. Przygotowaliśmy 6 dowodów, które to potwierdzają. Możesz także skorzystać z kalkulatora oszczędności i poznać konkretne liczby.

Zwrot z inwestycji w program do serwisu iService

Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

iService usprawnia każdy etap realizacji prac serwisowych – od planowania, poprzez realizację, aż po rozliczenie usług. iService zapewnia automatyzację wielu czynności, co zdecydowanie przekłada się na wzrost efektywności pracowników terenowych. W jaki sposób? Elektroniczne protokoły serwisowe eliminują czasochłonne czynności administracyjne. Co więcej, budują bazę wiedzy o pracach wykonanych u danego klienta. Dzięki temu serwisanci potrafią szybko zdiagnozować problem i znaleźć właściwe rozwiązanie. Funkcjonalności iService pozwalają sprawniej realizować usługi, dzięki czemu można wykonać ich więcej każdego dnia.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #1: wzrost efektywności serwisantów

Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Mobilny serwisant zapewnia lepszą organizację pracy w serwisie. System pozwala na redukcję kosztów, a poprzez wzrost wydajności przyczynia się do zwiększenia zysków. Na szczególną uwagę zasługuje moduł optymalizacji tras. Algorytmy planują przypisują serwisantów do zleceń w danym regionie, zmniejszając liczbę przejechanych kilometrów i czas spędzony w podróży. Z iService ta sama liczba serwisantów jest w stanie obsłużyć większą liczbę zleceń, więc nie musisz powiększać zespołu serwisowego. Warto też wspomnieć o terminowości i jakości wykonania zleceń. Zawsze sprawnie działające maszyny klienta to brak kar finansowych za niedotrzymanie wynikających z umowy zobowiązań.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #2: niższe koszty działania serwisu

Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Program do serwisu iService usprawnia proces rozliczenia usługi serwisowej. Serwisanci po wykonaniu prac w terenie przesyłają do centrali elektroniczne protokoły serwisowe. Zawierają one wszystkie niezbędne dla rozliczenia zlecenia informacje, więc w krótkim czasie można utworzyć faktury i dokumenty magazynowe. Elektroniczny obieg dokumentów skraca czas pomiędzy wykonaniem prac serwisowych, a otrzymaniem za nie zapłaty.

Więcej informacji:
Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #3: poprawa płynności finansowej

Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Bogata funkcjonalność iService wpływa na zwiększenie efektywności działania serwisu. Oznacza to, że serwisanci mogą przeprowadzić więcej wizyt serwisowych w ciągu dnia. Jakość i skuteczność oferowanych usług serwisowych to gwarancja stałego powiększania grona zadowolonych klientów. Mając usatysfakcjonowanych klientów zdecydowanie łatwiej jest pozyskać nowych i tym samym zwiększyć przychody.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #4: wzrost przychodów ze sprzedaży

Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Moduł optymalizacji tras planuje zgłoszenia serwisowe w taki sposób, by maksymalnie wykorzystać czas pracy serwisantów i zredukować do minimum koszty transportu. W czasie planowania algorytmy uwzględniają wiele zmiennych, np. odległość, natężenie ruchu czy godziny dostępności klienta. Ręczne ułożenie optymalnego harmonogramu jest znaczenie trudniejsze - zabiera sporo czasu i nie zapewnia całkowitego wykorzystania potencjału załogi serwisowej.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #5: optymalizacja tras serwisantów

Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Na pozytywny wizerunek firmy składa się wiele elementów. Jednak najlepszym kluczem do sukcesu jest wysoka jakość oferowanych produktów i usług. Bez tego nawet najlepszy marketing nie spełni swojego zadania. Gdy utrzymujesz wysoki poziom, rośnie zadowolenie Twoich klientów. Pozytywne opinie wzmacniają wizerunek firmy na rynku i wpływają na jej wiarygodność. Co więcej, z iService zyskujesz miano firmy nowoczesnej, zorientowanej na nowe technologie.

Więcej informacji:

Zwrot z inwestycji w iService. Dowód #6: poprawa wizerunku firmy

Kalkulator zwrotu z inwestycji

Czy przekonaliśmy Cię do tego, że inwestycja w iService zwróci się w perspektywie krótszej niż 12 miesięcy? Pójdźmy o krok dalej i poznajmy konkretne liczby. Przygotowaliśmy kalkulator oszczędności, który pozwoli uzyskać informacje, ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku. W czasie obliczeń uwzględniamy liczbę serwisantów, koszty obsługi administracji czy liczbę aut. Wystarczy, że podasz nam niezbędne dane, a dokonamy obliczeń. Jeśli interesuje Cię taka kalkulacja, skontaktuj się z nami.

Z naszych rozwiązań korzystają

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Rozumiem