Po pierwsze, skuteczność
iService składa się z modułu dla koordynatora serwisu i aplikacji mobilnej na tablety – dla serwisantów. Pomaga w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zleceń serwisowych, realizowanych przez serwisantów w terenie. Jako koordynator serwisu będziesz miał pełną wiedzę o tym, kto, gdzie i nad czym aktualnie pracuje. A serwisantom dajemy system, który pozwoli im sprawnie dotrzeć do klienta, zarejestrować wszelkie realizowane prace i sporządzić elektroniczny protokół. Ten protokół dotrze do centrali bezpośrednio po zakończeniu wizyty serwisowej i będzie podstawą do automatycznego rozliczenia danej wizyty. Twoje działania serwisowe będą szybkie, skuteczne, automatycznie i bez błędów rozliczone. Inwestycja w iService zwróci się szybciej niż myślisz.
Przegląd najważniejszych funkcjonalności
- Sprawne planowanie zleceń serwisowych
- Automatyzacja rozliczeń zleceń serwisowych
- Zarządzanie stanami magazynowymi części
- Pełna historia serwisowanych urządzeń
- Raportowanie wykonanych prac
- Fotograficzna dokumentacja z miejsca naprawy
- Monitoring prac / tras
- Integracja z systemami ERP
Codziennie do wykorzystania mamy mnóstwo czasu. Dobrze go zaplanuj, a w krótkim czasie przekonasz się, że jesteś w stanie zrealizować więcej zleceń. A dzięki sprawnej komunikacji online szybko przekażesz zlecenia swoim serwisantom w terenie – nawet te z ostatniej chwili.
Wystawiaj faktury i rozliczaj klientów tak szybko, jak nigdy wcześniej. Gdy tylko Twój serwisant zakończy zlecenie w terenie – Ty w biurze możesz zająć się już jego rozliczeniem. E-dokumenty to błyskawiczna obsługa, dzięki której szybciej zamkniesz zlecenie i otrzymasz należną zapłatę.
Jeśli chcesz zagwarantować swoim klientom ciągłość pracy – musisz zadbać o odpowiednie części i materiały do konserwacji lub awarii. Monitoring zasobów pozwoli Ci dostarczyć niezbędne części do serwisu w krótkim czasie – i wyeliminuje ryzyko niespodziewanego przestoju.
Dokumentacja serwisowa w pigułce. Serwisant po przyjeździe do klienta – zna już całą historię prac, informacje o usterkach, naprawach, czy zamawianych częściach. Dzięki temu od razu wie, za co się zabrać i jak rozliczyć klienta – bez tracenia czasu na analizę, bez błędów i niedopasowanych rozwiązań.
Chcesz sprawdzić swoją efektywność? Bardzo proszę. Pod lupę możesz zabrać swoich pracowników, producentów, typy maszyn czy realizację zamówień. Wraz z raportowymi liczbami poznasz swoje mocne i słabe strony. Zmień to, co wymaga poprawy – i ciesz się zyskiem.
Fotografie z miejsca naprawy pomogą Twoim serwisantom w prawidłowej konserwacji i naprawach. Przyspieszy to pracę i zmniejszy ryzyko popełnienia błędu. A w razie roszczeń gwarancyjnych – fotografie to Twoje potwierdzenie jakości i kompletności wykonanych prac serwisowych.
Gdy wiesz kto i gdzie pracuje – możesz szybciej przydzielić serwisantów do zlecenia. Stały monitoring prac i postępów w realizacji pozwoli ci wyciągnąć wnioski, które z elementów procesu serwisowego wymagają poprawy. Wykorzystaj lepiej czas pracy, obniż koszty podróży i zwiększaj efektywność.
Pracując z iService możesz sprawnie wymieniać dane pomiędzy systemami, które działają w siedzibie firmy. Integracja z systemami zewnętrznymi zapewni Ci zawsze aktualne dane, bez konieczności ich ręcznego przenoszenia. A gdy masz kompletne informacje – możesz podejmować lepsze decyzje.
Opcje zakupu albo wynajem
Jednorazowy zakup licencji oprogramowania
Jeżeli posiadasz własną infrastrukturę IT i zespół pracowników do obsługi technicznej oprogramowania, możesz wykupić oprogramowanie na własność i przechowywać wszelkie dane na własnych serwerach. Wykup licencję samodzielną.
Model subskrypcyjny na Twoim serwerze
Możesz posiadać dane na własnych serwerach. Ale to my aktualizujemy system, by działał zawsze zgodnie z przepisami, w oparciu o najnowsze technologie. Zapewniamy wsparcie i pomoc techniczną. Abonament to stała miesięczna opłata.
Model subskrypcyjny na naszym serwerze (Model SaaS)
Model, w którym instalujemy i konfigurujemy system na naszych serwerach. Zapewniamy wsparcie, pomoc techniczną oraz aktualizacje systemu. Abonament to stała miesięczna opłata.
Etapy wdrożenia
Analiza przedwdrożeniowa
Podczas spotkania zaprezentujemy Ci wszystkie możliwości Mobilnego Serwisanta. Zbierzemy listę Twoich wymagań i razem opracujemy pożądany model. Twoje potrzeby biznesowe są tutaj kluczowe – to one wyznaczają kierunek naszych prac.
Stworzenie planu
Musimy zaplanować cały proces i wyznaczyć konkretne aktywności dla każdej ze stron. Przedstawimy Ci harmonogram prac, etapy wdrożenia, budżet oraz osoby odpowiedzialne za projekt. Otrzymasz także dedykowanego opiekuna.
Przystąpienie do prac
Na tym etapie musimy stworzyć wstępną koncepcję naszego rozwiązania. Liczne konfiguracje, modyfikacje i testy mają pomóc wybrać te możliwości, które najlepiej sprawdzą się w Twoim biznesie. Prototyp rozwiązania posłuży do dalszych prac.
Budowa docelowego systemu
W środowiskach testowych sprawdzamy poszczególne funkcje, ujęte w planie projektowym. Modyfikacje obejmują interfejsy, integrację z systemami zewnętrznymi oraz import danych. Gdy wyeliminujemy wszystkie problemy – możemy przejść do wdrożenia.
Uruchomienie systemu
Po testach akceptacyjnych i za Twoją zgodą przeniesiemy system do środowiska firmowego. Ostatecznie zaimportujemy niezbędne dane, dzięki czemu Twoja praca nie będzie przerwana. Zrealizujemy także szkolenia dla kluczowych użytkowników iService.
Opieka powdrożeniowa
Po zakończeniu projektu wdrożeniowego, będziemy w stałej gotowości – gdyby pojawiły się problemy. Twój dedykowany opiekun zapewni Ci zdalną lub bezpośrednią pomoc. A to sprawi, że zachowasz ciągłość pracy, nie tracąc przy tym na efektywności.