iService i elektroniczne protokoły serwisowe w firmie Primulator
10.05.2018

iService i elektroniczne protokoły serwisowe w firmie Primulator

iService i elektroniczne protokoły serwisowe w firmie Primulator

Primulator Sp. z o.o. zajmuje czołowe miejsce w sprzedaży i serwisie profesjonalnych urządzeń gastronomicznych w Polsce. Biura firmy znajdują się w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Zabrzu i Gdyni. Ponad dwadzieścia lat tradycji i doświadczenia sprawiły, że firma zdobyła zaufanie licznych klientów indywidualnych i sieciowych. Wśród nich są m.in.: Coca Cola, AmRest, McDonald's, IKEA, Statoil, Orlen, BP, a także liczne hotele, lodziarnie, cukiernie, kawiarnie i restauracje. Wraz ze wzrostem wymagań klientów Primulator udoskonala swoją ofertę, proponując sprzęt najnowszej generacji oraz serwis dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Od wielu lat firma wykorzystuje dla wsparcia swoich procesów biznesowych oprogramowanie Exact Globe oraz Exact Synergy. Dwa lata temu zdecydowała się uzupełnić te systemy o moduł iService służący wsparciu serwisu i pozwalający na pracę w oparciu o elektroniczne protokoły serwisowe.

Marta Gwarda, Koordynator ds. Serwisu w Primulator Sp. z o.o.:

Z oprogramowaniem iService pracujemy od dwóch lat. Obecnie codziennie korzysta z niego ponad trzydziestu serwisantów pracujących dla naszych klientów na terenie całej Polski. Serwisujemy urządzenia gastronomiczne w dużych sieciach stacji benzynowych i restauracji. Bardzo ważna jest dla nas możliwość elektronicznego przesyłania zleceń serwisowych do serwisantów w terenie, a także możliwość bieżącej kontroli stanów magazynowych i szybkiego sprawdzenia historii serwisowej danego urządzenia. Dzięki wbudowanej w iService mapie możemy w każdej chwili sprawdzić, gdzie w danym momencie znajdują się nasi serwisanci. Jest to bardzo istotne zwłaszcza w przypadku konieczności szybkiej reakcji na zgłoszoną awarię. Możemy wysłać technika, który jest w pobliżu. Technicy korzystają również z możliwości zamawiania części przez iService.

Od kiedy zaczęliśmy korzystać z iService zmniejszyło się ryzyko popełnienia pomyłek, jakie wcześniej mogły mieć miejsce przy ręcznym wypisywaniu kodów części na protokołach serwisowych. Takie błędy utrudniały technikom zarządzanie zapasami części w magazynach oraz działowi koordynacji - rozliczanie zleceń. Z punktu widzenia działu koordynacji ważnym aspektem pracy z iService jest możliwość kontrolowania terminów i statusów realizacji zleceń, zdarzeń powiązanych z danym zleceniem czy też urządzeniem oraz możliwość przesyłania rozliczeń wykonanych usług, w oparciu o elektroniczny protokół serwisowy, do modułu magazynowo-księgowego. Bardzo ważnym aspektem jest też elastyczność rozwiązania i możliwość jego dostosowywani do nowych potrzeb.

Automatyzacja administrowania serwisem przy pomocy pakietu iService pozwala nam dalej rozwijać działalność i pozyskiwać nowych klientów, którym oferujemy serwis na najwyższym poziomie.

www.primulator.pl

Z naszych rozwiązań korzystają